Hősnők viadala 2012 - 4. Forduló: Párbaj #13 Rose vs. Hermione





Párbaj #13:
YA

És íme a legjobb 8 küzd tovább! Ti megszavaztátok, mi elhoztuk nektek a 8 legokosabb, legszebb, legügyesebb, legtökösebb 18 éven aluli könyves főhősnőt. A hölgyek készen állnak, hogy tovább küzdjenek és egyszer s mindenkorra elhallgattassák riválisaikat.

Akinek szüksége lenne egy kis emlékeztetőre, az --> itt <-- megtalálja, hogy pontosan mi is az a Hősnők Viadala, de a kulcsfontosságú információ: Két naponta új meccs indul. Minden meccs egy YA (fiatal felnőtt) és egy Felnőtt párbaj párost párbajoztat. A párbaj nyertesei bekerülnek a következő fordulóba és addig párbajoznak, amíg csak egy-egy hölgy marad.


Párbaj #13: Rose vs. Hermione
(Nov. 10 - 12)
*A szavazás lezárult! A nyertes Rose!*



Rose

Innen ismerheted: Richelle Mead: Vámpírakadémia

Először feltűnt: Vámpírakadémia

Természetfeletti státusza: dampyr (1/2 vámpír)

Kampányának vezére: Wilwaren @ Nem harap a...


Miért szavazzatok rá? Ezt had mondja el Rose maga (próbáltatok már neki nemet mondani? Felesleges...)

Helló. Rose vagyok. Rose Hathaway. És nem elég nekem a saját életem bonyodalma, most még ezzel a Viadallal is bonyolítják. De persze elvállaltam. Hogyne tettem volna. Két okom is volt. Először is lány vagyok és a lehetőség, hogy egy csomó másik csajt lenyomjak egy versenyben nagyon csábító. Eddig nemigen volt lehetőségem, erre, hacsak nem ököllel, de az nem olyan jó érzés. Az én világomban, ahol a morák, a teljesvérű vámpírok a felsőbbrendű faj egy dampyr mindig csak másodrendű lehet. Azt szoktam mondani, hogy amolyan sivatagi hercegnő típus vagyok, de csak mert ez jobban hangzik, mint a mandulaszínű bőr, a sötétbarna szem és a mélybarna haj, ami valójában jellemez. Általában csinosnak mondanak, de igazából nagyon eltérek a mora szépségideáltól, ami a magas törékeny test, és a hűvös szőkeség. Azért nem panaszkodhatom, a domborulataim azért kaptak már egy-két dicsérő pillantást. Na de most nem morákkal kell versenyezni, szóval ebben a mezőnyben erős vagyok!
"– Szóval most elmész Lissával? – kérdezte Adrian, amikor odaértünk a szobámhoz.

– Aha, bocs. Tudod… csajos programunk lesz. – És a csajos program alatt azt értettem, betörésre készülünk."
A másik okom a részvételre hogy ez mégiscsak egy Viadal és én sose riadok vissza egy kis csetepatétól. Dampyr vagyok, mi ebben vagyunk jók. Nem kell vért innom, kimehetek a napfényre, de erősebb és gyorsabb vagyok mint az emberek. Katona vagyok. Ami azt illeti az egész életem a harcról szól. Nem is lehetne másként, hiszen testőrnek tanulok a Szent Vlagyimir Akadémián, hogy egy nap én lehessek a védelmezője a legjobb barátnőnek Lissának, aki mora hercegnő. Egy kicsit azért én is tudom milyen hercegnőnek lenni, mert gyakran bekapcsolódom Lissa gondolataiba. Ez a különleges lelki kapcsolatunk egyik előnye és egyben hátránya is. Jobban meg tudom védeni, de jobban szeretek a saját agyammal gondolkodni. Néha azzal is nehéz egy fejben lenni.
"– Igen? Attól tartasz, hogy előtör az esetlegesen elmebeteg énem? 

- Nem, attól tartok, hogy a szokásos Rose Hathaway éned tör elő, az, amelyik nem fél a dolgok közepébe ugrani, amikor azt hiszi, hogy valami úgy van jól. Lekezelő pillantást vetettem rá. 
– És mi a különbség?
 – Az, hogy ettől a másodiktól félek egy kicsit."
Szóval eddig a Viadalig nem sok csillámos esemény történt az életemben. Nehéz az ember (vagy dampyr) lányának igazi csajszinak maradni, ha folyamatosan vagy a strigák, az ösztönvámpírok ellen kell küzdened, vagy éppen a mora társadalom elitjének hatalmi játékainak kerülsz a középpontjába. Mindkettőben volt részem, higgyetek nekem, nem móka-kacagás. De végül is túlélő vagyok, mindenből jól jövök ki. Hé, említettem már, hogy egyszer már meg is haltam... Amíg Lissát távol tudom tartani a bajtól és minden szerettem mellettem harcol, addig boldog vagyok.
"– Ó, az én kislányom – mondta. – Alig tizennyolc, és már gyilkossággal vádolják, börtönszöktetést rendezett, és többet ölt, mint a legtöbb testőr valaha fog. – Elhallgatott. – Nem is lehetnék büszkébb rá."
Mert én csak ennek élek. Nincsenek nagy terveim, nincsenek nagy ambícióim, nem akarom megváltani a világot. Az embernek ismernie kell a határait és azon belül kell boldogulnia. Egy ideális verzióban én Lissa mellett vállalnék testőrködést Dmitrij társaságában. De az élet bonyolult és még a legegyszerűbb álmokért is sokat kell küzdenem. De ez nem okoz gondot. Jó vagyok a harcban. Nem véletlenül kaptam az első molnija tetoválásaim 17 évesen két striga leöléséért. Ez rekord, ha nem tudnátok.
"- Ez nem egy karácsonyi különkiadás! Ez ez én életem. A való világban a csodák és a jó dolgok nem válnak valóra csak úgy. Dmitrij még mindig higgadtan figyelt engem. – A való világban az ember valóra válthatja a saját csodáit."
Szóval állok a Viadal elébe csajok. Az Akadémián én voltam a legjobb, senki nem tudott földre kényszeríteni és nem tervezem, hogy először egy rakás lány küld padlóra.Tőlem kezdhetjük! - Rose

Hát szóval szavazzatok rá, na...!


Hermione


Innen ismerheted: J.K. Rowlling: Harry Potter sorozat

Először feltűnt: Harry Potter és a bölcsek köve

Természetfeletti státusza: mugli (azaz ember) varázslótanonc

Kampányának vezére: Reea @ Napi falat


Miért szavazzatok rá?

A mugli születésű ( azaz ember) lány boszorkányvénával megáldva minden helyzetben jól jönne. Hermione ezenfelül okos, tehetséges, szorgalmas és hű barát. Kell ennél több? Kit szeretnél a hátad mögött, ha baj van? Valakit, aki mindenre tud egy jó varázsigét, aki képes ösztönözni, amikor úgy érzed összeesküdött a világ ellened, és ráadásul kitart melletted, mindegy, mi történt.

Így láthattuk először:
“- Lassan az egyszarvúszőr is kilóg belőle. Na mindegy… – Már épp felemelte a pálcát, amikor újból kinyílt a fülkeajtó. A varangyát vesztett fiú tért vissza. Ezúttal egy bozontos, barna hajú, lapátfogú lány is volt vele, aki vadonatúj roxfortos talárt viselt.
- Nem láttatok egy varangyot? – kérdezte akaratos, számonkérő hangon. – Neville elvesztett egyet.
- Már megmondtuk neki, hogy nem láttuk a békát – felelte Ron, de a lányt láthatólag nem a válasz, csak a varázspálca érdekelte.
- Varázsolni készülsz? Remek, lássuk! – Azzal leült. Ron kicsit meghökkent.
- Öhm… hát jó. – Megköszörülte a torkát.
- “Napfény, pitypang, kenderspárga, legyen ez a patkány sárga.”
Intett a varázspálcával, de nem történt semmi. Makesz szürke és mozdulatlan maradt.
- Biztos vagy benne, hogy ez igazi varázsige? – szólt a lány. – Mert ha az, akkor nem valami jó. Mert én is kipróbáltam néhány egyszerű ráolvasást, csak úgy gyakorlásképpen, és nekem mindegyik működött. A családomban senkinek nincs varázsereje, meg is lepődtem, amikor a levelet kaptam, de persze nagyon örültem, mert úgy hallottam, hogy Roxfort a legeslegjobb boszorkányképző. Meg is tanultam kívülről az összes kötelező olvasmányt, remélem, elég lesz – egyébként én Hermione Granger vagyok, és ti?”
A fenti idézetből kiderült, milyen tudálékos volt a legelején, miden ismerete könyvekből származott és a szabályszegés a legrosszabb rémálmai közé tartozott, de később a fiúk hatására rutinos kalandor lett, és rengetegszer tanúbizonyságát tette annak, hogy a barátai védelmében bármire képes.
“Ekkor vékony hang csendült egy homályos sarokban.
- Tanárnő, kérem… Értem jöttek.
- Granger kisasszony!
Hermionének végre sikerült feltápászkodnia.
- Elindultam megkeresni a trollt, mert azt hittem… azt hittem, egyedül is el tudok bánni vele. Sok könyvet olvastam a trollokról.
Ron kezéből kiesett a varázspálca. Hermione Granger a szemébe hazudik egy tanárnak!?”
Mindig mindenből a legjobb, de szívén viseli mások sorsát. Segít a barátainak, ha úgy adódik falazz egy tanárnak is. Az eszét számtalanszor használja annak érdekében, hogy megmentse Harryék életét, és a hét könyv alatt erre bőven volt lehetősége. Erős szövetséges, mert a varázslók között épp olyan otthonosan mozog, mint az emberek világában.
“Hermione megkönnyebbülten felsóhajtott, s Harry csodálkozva látta, hogy a lány mosolyog.
- Csodás! – lelkendezett Hermione. – Ez nem mágia, hanem logika. Egy egyszerű rejtvény!
Sok híres varázsló gyenge matekból, és a logikai feladványokhoz hozzá se tudnak szagolni. Ők aztán itt álldogálnának ítéletnapig!”
Megtanulja beismerni a hibáit. Éles elméjű, kitűnő a helyzetfelismerés. Rendszerint korábban kapcsol, mint atöbbiek. Ez pedig hatalmas előny, ha az életedért küzdesz. Persze nem volt mindig ilyen, de felnőtt, megedződött, gyönyörű nővé változott, és megtanulta elfogadni a dolgokat, vagy ha nem megy, úgy idomulni hozzájuk, ahogyan az a legjobb.

Szavazz rá, mert okos, tehetséges, bátor és kitartó. Mert igazi szív dobog a mellkasában, amivel érez, küzd és támogat. Olyan jellemfejlődésen ment át a sorozat folyamán, amivel kevesek büszkélkedhetnek. Bölcs és megértő társ lett, aki képes meghozni azokat a döntéseket is, amikről tudja, nem lesznek kényelmesek. Mert nem különböztet meg senkit a bőr színe, származása miatt, mert nincs olyan reményeteken ügy és helyzet, amit nem vállalna fel akár a környezet ellenére is. Mert látja a jót ott is, ahol más nem, nézzétek csak meg Csámpást.

Szavazzatok rá, mert nincs olyan élethelyzet, amiben ne lehetne a segítségedre. Stabil alapokat biztosító, erős karakter, aki nem csak azért van, hogy kitöltse az űrt. Nem csak okos, de szép is, nem csak erős, de lágy is. Olyan valaki, aki túlnőtt a határain, és lerázta kezdeti béklyóit. Képes feláldozni mindent, hogy megvédje azokat akiket szeret, és küzdeni a végsőkig. Tipikusan az a személy, aki magáénak tudja azt a mondást: “Nincs lehetetlen, csak tehetetlen!” És ráadásul egy zombiapokalipszis esetén is jól jönne. ;)



Jelenleg ezzel párhuzamosan folyó szavazások:

Cat vs. Nix

Ne felejtsék el, hogy vannak nyereményjátékaink is. Részletek ITT!

0 megjegyzés: