Hősnők viadala 2012 - 2. Forduló: Párbaj #4 Nix vs Mercy Thompson



Párbaj #4:
Felnőttek

És végre eljött a Párbajok ideje! A segítségetekkel összegyűjtöttük a 16 legokosabb, legszebb, legügyesebb, legtökösebb 18 éven felüli könyves főhősnőket. A hölgyek készen állnak, hogy egyszer s mindenkorra elhallgattassák riválisaikat.

A negyedik meccs küzdőfelei vagányok, és megállják a helyüket egy paranormális világban. Egyikük egy prérifarkassá tud alakulni, míg ellenfele egy valkűr, aki nem mellesleg közel 3000 éves. Hát gyerekek kössétek fel a gatyát, ez nagy meccs lesz!

Akinek szüksége lenne egy kis emlékeztetőre, az --> itt <-- megtalálja, hogy pontosan mi is az a Hősnők Viadala, de a kulcsfontosságú információ: Két naponta új meccs indul. Minden meccs egy YA (fiatal felnőtt) és egy Felnőtt párbaj párost párbajoztat. A párbaj nyertesei bekerülnek a következő fordulóba és addig párbajoznak, amíg csak egy-egy hölgy marad.

Párbaj #4: Nix vs. Mercy Thompson
(okt. 21 - 23)


Nix

Innen ismerheted: Kresley Cole: Halhatatlanok alkonyat után sorozat

Először feltűnt: The Warlord Wants Forever (#0.5)

Természetfeletti státusza: valkűr

Kampányának vezére: Magnolia


Szeme aranyszínű, fülei hegyesek, és derékig érő hollófekete haja van. Körülbelül 3000 éves, de úgy néz ki mint egy húszasévei közepén járó szupermodell. Mindenki legkedvencebb és legidősebb valkűrje ő. Látnok, és egy kicsit őrült ... na jó, kimondhatatlanul őrült ;) Nïx eddig másodlagos karakterként szerepelt a sorozat köteteiben, de valamikor a jövőben kap saját könyvet, így Cole rajongói nem menekülhetnek a pöttöm félcédulástól.

Myst megállt egy ajtó előtt, amelyre a következő szöveget festették:
NÏXIE TANYÁJA
VIGYÁZAT
NINCS KUTYA, DE NÏXE HARAPÓS


Miért szavazzatok rá?
Nïx a maga kombinálós kis fejecskéjével, minden olvasónak örömteli pillanatokat okoz. Elsőszülött valkűr, akinek három szülője közül kettő isten. Egyesek szerint kótyagos, lökött, ritkán vannak világos pillanatai, de Nïx nem annyira flúgos, mint amennyire annak tetteti magát! Bár örökké zavarodottnak tűnik, semmit sem tesz ok nélkül. Sokkal tisztábban látja a jövőt, mint a jelent. Sokan úgy gondolják, hogy megpróbálja irányítani a jövőbeni jóslataival a harcok kimenetelét. Viszont legalább háromezer éve egyszer sem tévedett.

Nïx kifürkészhetetlen arccal fogadta őket, közben épp hosszú, fekete haját fonta sebesen. Farmer és szűk kis póló volt rajta „Prédára lesek” felirattal.

Imádja a különleges feliratú pólókat, szereti a versikéket, amitől társai a falra másznak, és mint atöbbi valkűr ő is gyakran sikítozik. Mások által ráaggatott becenevei: Dilinyós Nïx, Furva Klúgos Nïx, Seggfej Nïx... de ezt mind szeretetből kapta. Valkűrtársai Kaszfalap Nïxnek is nevezik, mert sokszor zagyva a dumája, de vigyázni kell vele, mert ördögi humorérzéke van ;)

- Sajna foglalt vagyok, nagyfiú.
- Nem, nem vagy az - szólalt meg Regin.
- Dehogynem - így Nïx. - Mike Rowe, a Piszkos munkák sztárja hamarosan rá fog ébredni, hogy szeret. - Ábrándosan sóhajtott. -Még az ügyvédeit is megbízta, hogy keressenek meg egy „korlátozó végzés" - ujjaival mutatta az idézőjeleket - ürügyén.
Mindentudó Nïx szeme sokszor ezüstösbe fordult az érzelmektől. Erős teremtmény, mint egy ragadozó, ígyharc esetén rettentő gyorsan végez ellenfelével.
Ősi ellenségei: a vérfarkasok és a vámpírok (Horda)Kardját mindig a hátán hordja, ha feldühítik szeme ezüst villámokat szór. Izgatottan tapsikol hafelbuzdulást lát :) így nem érdemes kihúzni nála a gyufát.

Besántikált az, elsötétített házba, ahol valkűrök tucatjai fogadták fegyverrel a kézben, egyesek széken, mások a lépcső korlátján tanyázva.

Legfontosabb számukra az erő, a bátorság, no meg a vásárlás, mert hát igen... a valkűr bizony kapzsi nép.Szeretik a szexis, csinos cuccokat :)
New Orleansba, ahol egy egész Valkűr klán tanyázik Nïxszeret késő éjszaka az utcákon kóborolni. Csodálkozom is, hogy még nem futott össze egyetlen Sötét Vadásszal sem ;) (utalás Sherrilyn Kenyon Dark Hunter sorozatára)

- Szóval így állunk - kiáltott le egy női hang a tölgyfáról. Most már minden világos!
Mindketten feltekintettek. Nïx csücsült az egyik ágon, kardja a hátára szíjazva.
- Végig ott voltál fent? - üvöltötte Conrad eltorzuló arccal, az oldalát csapkodva. - És eszedbe sem jutott segíteni!Nïx felállt, leereszkedett az ágról - mintha csak a járdáról lépne le -, és hangtalanul ért földet.

A Valkűrök tökéletes lények, mert nem kell enniük, hallhatatlanok, és az évekkel egyre erősebbek lesznek. Azonban ők az egyik azon néhány faj közül a Szövetségben, akik belehalhatnak a bánatba.És ha az egyik meggyengül, a többiek is ugyanúgy szenvednek vele együtt, hiszen mindannyian össze vannak kötve egy kollektív erővel. A föld elektromos energiájával táplálkoznak, hatalmas,erőforrássá alakítva azt, amelyet felfokozott lelkiállapotukban, villámcsapás formájában juttatnak vissza. Hattyú szüzeknek, illetve harcos szüzeknek is nevezik őket. 
Nix szereti a videojátékokat, és akárcsak a többiek, imád körmöt lakkozni, hiszen ez az egyetlen, amit megváltoztathattak - még ha csak egy rövid időre is - a külsejükön.

- Beszélj a vámpírról, vagy hallgass, galambom. Egyikünk se szívesen tölti itt az időt.
- Beszélek - felelte Nix, tekintetét a démon szarvára szegezve. - De csak ha engeded, hogy megnyaljam azt a kőkemény szarvad.
- Nix! - Regin érdeklődése azonnal visszaváltott a beszélgetésre.
Nix tágra meredt szemmel kiáltott fel:
- Ki mondta ezt? Nem én voltam!

Hóbortos Nïx tudata sokszor nem kristálytiszta. Lázasan hadovál, és pocskondiázza a Szövetséggel kapcsolatos „hogyan csináljuk” könyveket. Legnagyobb félelme az, hogy egyszer meglátja egy valkűrtársa halálát. Azonban koránál fogva ő az egyik legnagyobb és legveszélyesebb ellenfél ha harcról van szó.

Nïx szemvillanás alatt megragadta a pátosz kezét, és apró agyarát kimutatva elmosolyodott. Megkésett felismerés meresztette tágra a démon szemét, ahogy a valkűr megszorongatta a kezét, porrá zúzva a csontjait.




Mercy Thompson

Innen ismerheted: Patricia Briggs: Mecedes Thompson sorozat

Először feltűnt: Megszólít a hold

Természetfeletti státusza: járó (alakváltó)

Kampányának vezére: wilwaren @ Nem harap a...

Miért szavazzatok rá? Nézzétek meg, mit mond Ő maga...

A nevem Mercedes Thompson és normális csaj vagyok. Nincsen fényes karrierem a volt főnökömtől megörökölt helyi kis autószerelő műhelyt üzemeltetem egy csendes helyen ami néha jól megy néha kevésbé. Szabadidőmben a szomszédomat heccelem, a macskámat etetem, a lakótársammal lógok, ilyesmi.

Persze, persze, ha hozzátesszük, hogy a volt főnök, akitől a műhelyt kaptam fémműves gremlin, a szomszédom a helyi vérfarkasfalka alfája, a lakótársam szintúgy vérfarkas én meg járó vagyok, akkor talán már nem is tűnik annyira szokványosnak a történet. Nekem az, ez csak egy kedd...

Mondjuk egy olyan világban, ahol a mágikus lények és a vérfarkas létezéséről már mindenki tud egy ideje talán már nem olyan megdöbbentő mindez. Kivéve, talán, hogy járó vagyok. Arról kevesen tudnak, és ez jól is van így. Járónak lenni azt jelenti, hogy a Hold fázisától függetlenül, gyakorlatilag akármikor prérifarkassá tudok változni. Szeretem az állatom, ezért is van egy mancsnyom a köldököm alatt, ami bármit is mond Samuel, nem, ismétlem nem farkaslábnyom. Csak szeretné... 

"[Mercy] – Akkor miért nem Marsilia jött személyesen? – kérdeztem Andre álla őszinte döbbenettel hullott le. – Marsilia egy hölgy. A nőknek nincs helyük a csatában. – Úgyhogy inkább engem hoztál?"

Persze más képességek is járnak a járó léttel, de ezt még is is csak mostanában fedezem fel. Az apám nem sok információt hagyott hátra az örökségemről, mivel szinte csak másodpercekig voltak együtt anyával. Ezen kívül csak az indián külsőmet örököltem a fatertól, a sötét színeimet. Anya meg egy kicsit meglepődött, mikor egy nap csak egy prérifarkaskölyköt talált a bölcsőmben, így hát rábízott a vérfarkasokra, hátha ők jobban fel tudnak nevelni. Hát, felnőttem, de többet nem tudtam meg magamról. Azt tudom, hogy a vámpírok mágiájára immúnis vagyok, szúrja is a szemüket rendesen. A vérfarkasok se csípnek, mert én "csak" prérifarkas vagyok mégis a falka tiszteletbeli tagja lettem. Nem én akartam így, a nevelőapám, a vérfarkasok nagyfőnöke kicsit túlaggódós. Szerinte szükségem van védelemre. Szerintem egy jó kávéra van szükségem, meg hogy békén hagyjanak, de ez ritkán fordul elő...

"– Hazakísérlek – bújtam bele a cipőbe, amit sáros idő esetére tartottam a teraszon.
Jesse a szemét forgatta, de megvárt. – Most komolyan, Mercy, mit tudnál tenni, ha valamelyik falkatag piszkálódni kezdene?
– Nagyon hangosan tudok sikoltozni – tájékoztattam…
"

Lelkem rá, én tényleg nem keresem a bajt. Igyekeztem mindig is csendes, normális életet élni - a körülményekhez képest - de a baj valahogy mindig megtalál.de hát mit tegyen az ember lánya, ha halott vérfarkasokat talál a küszöbén, vagy ha a barátait elrabolják, esetleg, ha ártatlan hotelalkalmazottakat mészárolnak le a szeme láttára. Nem tudom a "normális" csajok mit tennének, de én felveszem a kesztyűt. Vagy a bundát... A jó szívem, az a bajom. Sose tudom megállni, hogy ne tegyek meg mindent a szeretteimért amit tudok. Lehet, hogy nem bírom a balhét, de higgyétek el, elég harapós tudok lenni, ha szükség van rá. És most szükség van rá!

"A rossz győzelméhez nem kell más, csak az, hogy a jók ne tegyenek semmit."

~ Mercy ~

Ha Mercy meggyőzött Titeket szavazzatok rá, de ne feledjétek, hogy csak két napotok van


Végeredmény:


Jelenleg ezzel párhuzamosan folyó szavazások:


Ne felejtsék el, hogy vannak nyereményjátékaink is. Részletek ITT!

0 megjegyzés: