Könyves álompasik párbaja 2012 - III. Forduló: Edward Vs. Gale

És végre eljött a Párbajok ideje! A segítségetekkel összegyűjtöttük a 16 legkedveltebb férfi karaktert. Vannak versenyzők az Urban Fantasy, Paranormal Romance, de még a naplóregények világából is. A tini szívtiprók készen állnak, hogy át vegyék a stafétabotot, de a "vén" kujonok megmutatják, hogy a katona mindig katona marad!

A 3. Forduló negyedik párbajában a lovagias, gondolatolvasó vámpír, akinek a a poszterei a faladon lógnak Edward Cullen csap össze  Gale-el!


Fontos: A könyves Edward és Gale nem a filmes Edward és Gale, ezt ne felejtse el senki. 

Olvasd el a kampányszövegeket és add le a voksod! Ki jusson tovább a következő fordulóba? A bejegyzés végén találjátok a szavazólapot és a linkeket a többi párbajhoz. A szavazásokat Július 11-én 23:59-kor lezárjuk!!! 



Edward

Innen ismerheted: Stephenie Meyer: Twilight – Alkonyat
Először feltűnt: Alkonyat

Természetfeletti státusza:
 Vámpír

Kampányának vezére: 
MFKataMFKata gondolatai

Hozhatod a bilincset, a rabod vagyok.

Az Alkonyat-regények főszereplőjét Edward Cullent nem egyszerű dolog bemutatni, de talán nem is kell, hiszen Őt mindenki ismeri. Igen, Ő az, akinek a poszterei a faladon lógnak, Ő az, akinek a mondatait még álmodból felkeltve is oda-vissza tudod. Ő az, akinek gyönyörű aranyszín szemeibe nézve megtalálod önmagad. Ő az, aki miatt átverekedted magad a New Moon középső 300 oldalán, Ő az, aki elsőként az eszedbe jut, ha meghallod Stephenie Meyer nevét.

És ekkor az oroszlán beleszeretett a bárányba…
– Micsoda buta bárány!
– Micsoda beteg, mazochista oroszlán!

És akkor is Őt látod magad előtt, ha a tökéletes férfira gondolsz. Ismersz bárkit is, aki ennyire hűséges, aki annyira védelmez téged, hogy habozás nélkül áldozná fel önmagát? Ki jut eszedbe, amikor az „udvarias”, „előzékeny”, „lovagias”, „végtelenül figyelmes” és „kifogástalanul jó modorú” jelzőket hallod? Már megint elképzelted ugye?

" Ő, akinek aranyszín szeme van, titokzatos, szeszélyes, kiszámíthatatlan, félelmet keltő és biztonságot sugárzó. Ő, akit Edwardnak hívnak, mint valami ódivatú regény hősét."

Edward Cullen, a lélegzetelállító kinézetű 111 éves gondolatolvasó vámpír, aki nemcsak művelt, hanem rendkívül jó zongorista is (valamint a rajongók) most a TE segítségedet kéri(k) egy szavazat erejéig.

És hogy miért Edward nyerje a versenyt?
Mert Ő a tökéletes férfi.
Te is álmodoztál róla?
Te is beleszerettél?
Neked is megdobban a szíved, amikor egy Volvót látsz?

Akkor ne hagyd, hogy más nyerje a versenyt
és szavazz Edwardra!




Gale

Innen ismerheted: Suzanne Collins: Az éhezők viadala
Először feltűnt: Az éhezők viadala

Természetfeletti státusza:
 100% ember

Kampányának vezére: Lindsey @ Forró csoki és jó könyv

Mikor eldöntöttem, hogy a Peremvidék 12. körzetében élő 19-20 év körüli, fekete hajú, szürke szemű, olajbarna bőrű Gale Hawthorne-t választom magam mellé és kézen fogva vágunk neki az Álompasik legjobb 16 párbajának, nem sejtettem, milyen nehezen hozunk össze egy egyszerű kampányszöveget, amiben meggyőző, de hiteles képet adunk a női olvasóknak, mellyel megnyerjük a szívüket és a szavazatukat. A lábunk körül szétszórt papírgalacsinok, az asztalon sorakozó kávéspoharak, és fáradt, beszívott mosómedve tekintetünk a legjobb hírmondója ezért a néhány sorért vívott, kimerítő küzdelemnek.

Mit kell rólad tudnunk?
Szeretem az általad főzött kávét, a romantikus naplementét, a kandallóban pattogó tűz előtti összebújást, szeretek szerelmes verseket olvasni és szeretem az érzelmektől fűtött, plátói kapcsolatokat.

(Füstölögve motyogok) Leszel szíves komolyan venni a dolgot.
Rendben. (elgondolkodik) 14 éves voltam, mikor egy bányarobbanásban meghalt az apám. Azután én lettem a fő kenyérkereső. Ezt értsd úgy, hogy minden nap kijártam a körzetünk melletti erdőbe vadászni, majd elmentem a Zugba, ahol néha elcseréltem a zsákmányt szükséges használati cikkekre. Ezen kívül az aratás napján több gabona fejébe többször írtam fel a nevem az Éhezők Viadalára. 18 éves koromra már 42 papíron szerepelt a nevem. Amikor a családod megélhetéséről van szó, nincs mese.

Említetted a vadászatot. Mesélnél róla?
Nincs sok mesélni valóm. Azért vadásztam, hogy a családomnak legyen mit ennie. Persze, ha a Békeőrök elkapnak, bajba kerülünk mindannyian.
Miért?
Mert tilos a vadászat. Ha elkapnak, megkorbácsolnak. Ha a Békeőrnek rossz napja van, helyben agyon is lő.
(Összerándulok) Elkaptak valaha?
Egyszer. Épp új Békeőrt helyezett ki a Kapitólium hozzánk. Ő nem volt olyan elnéző, mint az elődje. Kikötött egy cölöphöz a főtéren és rácsosra verte a hátamat.
(Nyelek egyet és gyorsan témát váltok) Állítólag nagy stratéga vagy. Információim szerint kitűnő csapdakészítő hírében állsz. Ezen kívül szinte ránézésre meg tudod állapítani valaminek az erősségeit vagy gyengeségeit. Például azonnal láttad, hogy a Nyolcadik körzetben a bombatámadás után mekkora veszélyekkel jár a sebesültek számára az egy nagy helyre való szállítása, mintha több kis csoportba osztanák őket…
Ez is olyan, mint a vadászat. Ki kell ismerni az ellenséget, a gondolkodást, meg minden. Nincs ebben semmi boszorkányság.
Mit éreztél, mikor a legjobb barátod Kiválasztott lett a Viadalra?
Haragot és gyűlöletet. Már addig is eleget nyomorított minket a Kapitólium és utána még rákényszerültem, hogy végignézem, amit a barátomból gyilkost csinálnak mások szórakoztatására.
Jó barát vagy.
(Meglepődik) Honnan veszed?
Azonnal kijelentetted, hogy vigyázni fogsz az Everdeen család két nőtagjára, mikor a barátodat kiválasztották. Kimenekítetted őket a 12. körzetet ért támadáskor. Visszamentél a lakrészükbe, hogy megbizonyosodj róla, mindenki biztonságban van. Elsőnek jelentkeztél, mikor a foglyok kiszabadításának terve felmerült…
(Csak somolyog hevességemen) Hőst akarsz belőlem faragni?
Azért vagyok itt.
Igaz. (Elmereng) Most jön a kényes kérdés?
Szeretnéd?
Ne kímélj!

(Egy pillanatra elgondolkodom, jó ötlet-e, és vajon mennyit ártok az ügyünknek a következő témával, de a munka elején megegyeztünk, semmi hazugság, hamis kampány. Őszintén játszunk.)

Sokan kegyetlennek tartanak a Kapitólium elleni harcban tanúsított viselkedésed miatt. Állítólag a legtöbb terveddel lesüllyedtél az ő szintjükre.
(Nagy sóhaj) Nem tagadom, vannak vitatható módszereim. De nem fogom mentegetni magam. Vannak olyan emberek, akik kitűnő szónokok, kiknek a szavak a fegyvereik és azokkal harcolnak. Én nem ilyen vagyok. Én az életben maradáshoz más fegyverekkel tanultam meg harcolni és ezeket is használtam.

Miért neked kellene nyerned az Álompasik párbaját?
Mint említetted, kitűnő vadász vagyok. Gyorsan feltalálom magam, ha szívem hölgyének élelmet kell szereznem. Mások biztonságát a magam elé helyezem: addig nem vonulok biztonságba, amíg a szeretteim is nincsenek fedezékben. Gondoskodom is róluk, még ha ez szabályokba is ütközik. És elegánsan tudok veszíteni.(vigyorog)
Látom, optimista vagy.
Inkább csak realista.
Ami csak egy fokkal jobb, mint a pesszimista.

(Csak nevet rajtam, én pedig elnézem ezt a fiatalembert, aki fiatalon elvesztette apját, az életét kockáztatva vadászott a családjának. 18 évesen 42 lapra írta fel a nevét, hogy legyen elég gabonájuk. Elszenvedett egy korbácsolást, mert nem nézte tétlenül, hogy éhen pusztulnak a szerettei. Kiszabadította riválisát és lemondott szerelméről, hogy ő boldog lehessen. Álompasi)

Szeretnél még valamit mondani saját érdekedben?
Köszönöm a szavazatokat és sose hagyjon el benneteket a remény!

Szavazz Gale-re!


Szabályok: Ebben a fordulóban 8 párbaj van, tehát 8 karakter jut tovább. Nem kötelező mindegyikre szavazni, DE csak azok esélyesek a nyereményekre, akik minden párbajra szavaznak! Egy párosra csak egy szavazatot adhatsz le, egy fordulóban! :)




Jelenleg ezzel párhuzamosan folyó szavazások:
Július 8-án lesznek elérhetőek!




Ne felejtsék el, hogy vannak nyereményjátékaink is. Részletek ITT!

0 megjegyzés: