30 Napos Könyves Kihívás

Szóval, van ez a nagyon jó kis kihívás moly.hu-n ,melynek neve 30 Napos Könyves Kihívás
Elterveztem, hogy betartom a szabályokat és napról napra haladok. Na hát ez már a negyedik napon nem jött be ugyanis elkéstem.  - Micsoda meglepetés - Szóval gondoltam felrúgom a szabályokat és ledarálom egyben az egész 30 napit, az a biztos.

Hát akkor kezdjük!

30 Napos Könyves Kihívás *EGYBEN*

1. nap – A Legjobb könyv, amit az elmúlt évben olvastál

*Valószínűleg ezzel sem fogok szabályosan haladni, csak úgy, mint a híres dal kihívással, de egye fene…*

WOW na ezen egy darabig gondolkodnom kellett, tekintve, hogy az elolvasott könyveimnek 97%-át tavaly olvastam…

Ezt a díjat azonban most Larissa Ione Eternal Rider (Lords of Deliverance #1) című könyve kapja. Az apokalipszis lovasairól szóló sorozat nagy felfrissülés volt a tonna számra megjelenő vámpír,vérfarkas,szellem és jó barátaik uralta könyvek között. Ne értsetek félre, imádom őket, de nem árt a változatosság. Mellesleg már a Demonica sorozatát is imádtam (ha valakit érdekelne a LoD ajánlom előbb a Demonica-t elolvasni!!)

2. nap – A könyv, amit háromnál többször olvastál el

Őőőő.. ide csak egyet lehet??? Mindegy, ecc pecc kimehetsz….
Többször olvastam, mint háromszor az fix, de legyen Nalini Singh – Angyalvér

3. nap – Kedvenc könyvsorozatod

Ez sem könnyű, sok van, de abszolút lojális Cat & Bones fan vagyok, úgyhogy ma ők viszik a pálmát (meg még valószínűleg fogják is párszor :P). Jeaniene Frost – Night Huntress

4. nap – Kedvenc könyved a kedvenc könyvsorozatodból

Kedvenc sorozat Cat és Bones volt (Jeaniene Frost), abból pedig a negyedik rész a kedvencem. Hívjatok őrültnek de tetszett a Gregor és Bones közti viaskodás és Vladból is többet kaptunk ;)

5. nap – Egy könyv, ami felvidít

Haha, Sherrilyn Kenyon – No Mercy (Dark-Hunter Series #19). Dev beszólásai nagyon ott vannak a topon. ;)

6. nap – Egy könyv, ami elszomorít

Hmm erősen gondolkozok, hogy van-e ilyen…
Legyen a… Suzanne Collins – Éhezők viadala (The Hunger Games). szerintem ehhez nem kell sokat magyaráznom. Lehet még hasonló a jövő…

7. nap – Egy könyv, amit szerinted alulértékelnek

Hmm…
Karen Chance – Megérint a sötétség

Én imádom a sorozatot, igaz, hogy gyors, sok az infó néha nehéz megemészteni, de ettől függetlenül nagyon élvezhető. Nem baj az ha kicsit gondolkozni kell gyerekek… ;)

8. nap – Egy könyv, amit szerinted túlértékelnek

Ezzel valószínűleg sok mindenkit megsértek, de…
Maggie Stiefvater: Shiver – Borzongás

Maradjunk csak annyiban, hogy nem az én stílusom ;)
foscsi *khm*

9. nap – Egy könyv, amiről azt hittem, nem fogom szeretni, de a végén mégis másképp alakult

Gena Showalter – Éjsötét csók 
Imádtam az első részt, de féltem folytatni az új főszereplők miatt. De megérte, mert ezt mégjobban imádom, mint az elsőt. :P

10. nap – Kedvenc klasszikus könyved
Na ilyen nincs.

11. nap – Egy könyv, amit utáltál 


Stephenie Meyer – Újhold

12. nap – Egy könyv, amit régen szerettél, de már nem 
Ilyen sincs. Habár tény, hogy a 2 év alatt, mióta olvasok sokat változott az ízlésem, de amiket már olvastam és régen is tetszett azt még most is szeretem, miközben hasonlókat már csak ritkán olvasok.

13. nap – A kedvenc íród 
Megszeghetem a „ csak egyet válassz” szabályt? Lécci lécci lécci
Megszegem, mert ez az én karcom muhahaha

Na nézzük:
– Jeaniene Frost 
– Nalini Singh 
– Sherrilyn Kenyon 
– Larissa Ione 
– Karen M. Moning 
– Lara Adrian 
– Miljean Brook 
– Karen Chance 
– Gena Showalter 
– Laurell K. Hamilton 
– Gracen Miller 
– Karin Tabke 
– Kresley Cole

hmm.. okok elég lesz :P

14. nap – A kedvenc könyved a kedvenc íródtól 
Jeaniene Frost a top kedvenc író, és a kedvenc könyv Cat & Bones #4

15. nap – Kedvenc férfi szereplőd

Bones (Night Huntress – Jeaniene Frost)
Raphael (Guild Hunter – Nalini Singh)
Micah (Road To Hell – Gracen Miller)
Dev (Dark-Hunter; No Mercy – Sherrilyn Kenyon)
Wraith (Demonica – Larissa Ione)

16. nap – Kedvenc női szereplőd 

Cat (Night Huntress – Jeaniene Frost)
Elena (Guild Hunter – Nalini Singh)

17. nap – A kedvenc idézeted a kedvenc könyvedből 
Oh pff…

– Indulnunk kell – mondtam Vladnak. – Most azonnal. 
– Fuss, Forrest, fuss! – viccelődött Vlad. 
– Dugulj el, Drakula – csattantam fel. (…)

Jeaniene Frost: Sírig hű szerelmed

18. nap – Egy könyv, amiben csalódtál 

Sophie Jordan -Firelight

Az elképzelés, alaptörténet tetszett, a sárkányok leírása gynyörű volt, de a 3/4 könyv Jacinda nyavajgásával telt el…

19. nap – Kedvenc könyved, amit megfilmestettek
őőőő Ilyen nincs… A szemetek nem akarják azokat megfilmesíteni, ami nekem tetszik.

*FRISSÍTÉS: Há dehogy nincs... Hunger Games!! *

20. nap – Kedvenc romantikus könyved 
Huh, csak para-romantikust olvastam, azok közül viszont már láttátok a top kedvenceket, úghogy legyen egy olyan, amit szeretek és még nem volt:

Madison's Life Lessons (The Road to Hell 0.5) – Gracen Miller

21. nap – Kedvenc könyved a gyerekkorodból 


Charles Perrault: Csipkerózsika

22. nap – A kedvenced a birtokodban lévő könyvek közül 
Az összes…
Na jó nem. Rühellem ismételni magam, de muszáj.
Jeaniene Frost Cat & Bones #4 (dedikált !!!)

23. nap – Egy könyv, amit már régóta el akarsz olvasni 


Ilona Andrews – Magic Bites (Kate Daniels, #1)

24. nap – Egy könyv, amit jó lenne, ha többen elolvasnának 

Gracen Miller – Pandora's Box

25. nap – Az a karakter, akire a legjobban hasonlítasz 

Cat (Night Huntress)

26. nap – Egy könyv, ami megváltoztatta a véleményedet valamiről 


Tanuljunk php-zni. Előtte lelkes voltam, utána kevésbé.

27. nap – A legmeglepőbb csavar egy történetben / a legmeglepőbb befejezés 
Ohohoh ezek jóóóók…
A legmeglepőbb csavar egy történetben díjat a Jeaniene Frost Night Huntress rövid története, a „Home for the Holidays” kapja.

A végső fordulat totál váratlan (aki számított rá, légyszi mondja el és esküszöm ezentúl ISTEN-nek szólítom!!… Vagy csak simán meggyanúsítom, hogy tartja a kapcsolatot Ms. Frosttal és nagy bennfentes.)

28. nap – Kedvenc könyvcímed

angol vagy magyar?

angol: Archangel's Blade 
magyar: Éjvilág

29. nap – Egy könyv, amit mindenki utált, de te szeretted 


Sherrilyn Kenyon – Retribution (Sötét vadász #20)

Azért az tulzás, hogy mindenki konkrétan utálja, de a legtöbb kritika szerint az egyik leggyengébb rész a sorozatban. Ezzel vitába szállnék. A sorozat eső fele nekem kevésbé tetszik. Ha nem a közepétől kezdtem volna el ahol tényleg beindult, hanem az első pár könyvvel, nem biztos, hogy folytattam volna.

30. nap – Minden idők kedvenc könyve 


Larissa Ione – Eternal Rider (Lords of Deliverance, #1)

És most bocsánatért esdekelek Boneséktól és Raphiéktól, de engem Ares megnyert magának, plusz imádom Larissa apokalipszis lovasait.

0 megjegyzés: