Váratlan meglepetés

Aki molyon figyel, az már láthatta a kirohanásomat, miszerint ma megkaptam életem eddigi LEGJOBB születésnapi ajándékát (nem biztos, hogy annak szánták, de let's pretend...). Egyenes amerikábó gyütt a kicsike...


A molyon annyit mondtam, hogy "Paul a köbön".  Aki ismer az tudja, hogy elvetemült rajongója vagyok (melyik épeszű nő nem az??... Lupi ne nézz ide! ;D ) Paul Marron-nak mióta kiadták a Lothaire Trailert aztán meg csak rátett egy lapáttal, hogy onnantól kezdve mindenhol bele futottam (csak élőben nem...). Baromi nagy rajongója vagyok Jeaniene Frostnak és a könyveinek, úgyhogy Paul a Once Burned borítóján dupla eyegasm...

A másik megszállottságom a Road To Hell sorozat Gracen Millertől. Aki még nem olvasta és tud angolul az sürgősen pótolja lemaradását! De tényleg!

No ezeket adjátok össze, dobjatok bele egy szívhez szóló üdvözlő kártyát és megvettetek kilóra! Na, de inkább nézzétek és irigy...őőő...gyönyörködjetek!!



U.i.: A Throne of Glass a saját ajándékom magamnak. A könyv állati, a borító még jobb...

0 megjegyzés: