2012 legjobb idézetei: 1. rész


Nem csak a történet, a szereplők, az írásmód és a helyszín tehetnek különlegessé, szerethetővé egy könyvet.  Persze ezekre mind szükség van, de akkor jó igazán egy könyv, ha legalább egy kedvenc idézetet ki tudunk emelni belőle. Még jobb, ha azt kívülről is fújjuk. Lehet az vicces, szomorú, filozofikus vagy romantikától csöpögős. 

Idén is, mint minden évben elég vegyes a felhozatal és idén is csak angolul olvastam, úgyhogy tekintsetek el a  nyers fordítástól, némelyik idézetbe beletörhetett a bicskám... ;)


Íme 2012 legjobb idézetei

*nem tetszési sorrendben*

"A múlt már kőbe vésett történelem, amit nem lehet megváltoztatni. A jövő átmeneti és sosem garantált. A Ma az egyetlen dolog, amin biztosan tudsz változtatni. Hozd ki belőle a legtöbbet. " 
― Sherrilyn Kenyon, Born of Silence
"Egész életemben, csak egyetlen menedékem volt, ami megvédett a poklomtól. Egy nő, akinek a mosolya repülésre késztetett, akkor is , amikor olyan erősen estem a földre, hogy nem hittem újra fel tudok állni. Nincs semmi ebben az univerzumban, ami elpusztíthatna, kivéve téged, Zarya. Fogtál egy szörnyet és emberré változtattad. A sebesült lelkemet a te mosolyod gyogyította meg. Amíg élek és még azután is, A tiéd vagyok és mindig is a tiéd leszek."
― Sherrilyn Kenyon, Born of Silence

"Rosszban és jóban, testvérek vagyunk a keserű végig. És ha te a pokolba mész, haver, én vezetem a buszt."
― Sherrilyn Kenyon, Born of Silence

„A nevem Celaena Sardothien,” suttogta. „ De nem számít, hogy a nevem Celaena, vagy Lillian vagy Ribanc, mert úgy is megverlek, mindegy, hogy minek hívsz."
― Sarah J. Maas, Throne of Glass

- Menj el. Úgy érzem haldoklom.
- Egy tisztességes leánynak sem szavad egyedül meghalnia,- mondta, egyik kezét rátéve a lányéra. - Olvassak neked az utolsó pillanataidban? Milyen történetet szeretnél?
A lány elkapta a kezét.
- Mit szólsz ahhoz, amiben az idióta herceg nem hagyja egyedül a bérgyilkost?
- Oh! Imádom azt a sztorit! Olyan szép vége van— a bérgyilkos valójában csak színlelte a betegségét, annak érdekében, hogy felkeltse a herceg figyelmét! Gondoltad volna? Olyan okos lány. És a hálószoba jelenet annyira romantikus—megéri végigolvasni a ahogy szüntelenül ugratják egymást!
- Kifelé! Kifelé! Kifelé! Hagyj békén és bájologj valaki másnak!

― Sarah J. Maas, Throne of Glass

- Egy ellenszenves seggfej vagy. Most pedig, miért is vagyok én egy kibaszott idióta? (Reseph)
- Ember, most nyitottál ki egy rakás ajtót ezzel a kérdéssel. (Thanatos)

― Larissa Ione, Lethal Rider
- Csak egy rúgás volt. Pónifiú eléggé izgága. (Regan)
- Pónifiú? (Thanatos)
- ... Nos, te egy Lovas vagy....és az apa...úgyhogy...Pónifiú. (Regan)
― Larissa Ione, Lethal Rider
Csak két ember létezik, aki tökéletes. Az, aki még meg sem született és az, aki már meghalt. Mindannyian követünk el hibákat. Része a növekedésünknek. A trükk nem az, hogy tökéletesek legyünk. Sokkal inkább az, hogy találjunk egy helyet az elménkben, ami vígaszt nyújt, ami előtt nem húzhatják el a mézesmadzagot és nem bízol meg a rossz emberben, vagy nem követed a rossz álmot. Egyszer mindannyian áldozatául esünk a káros álnokságnak.
―Sherrilyn Kenyon: Time Untime 
- Egy "óh a francba" pillanat képes tönkretenni minden legjobb törekvésünket, hogy megvédjük ezt a világot, és nem létezik veszélyesebb, mint egy idióta küldetésen.
- Naná, hogy van, Choo.
- És mi lenne az?
- Egy idióta internet kapcsolattal és hat csomag Red Bullal.
―Sherrilyn Kenyon: Time Untime 
"Te vagy nekem a Mennyország, és te leszel számomra az örök Pokol!" 
― Sherrilyn Kenyon, Born of Silence
- Több, mint idegesítő vagy. Miért nem tudod megtenni, amire kérlek, anélkül, hogy előtte feltennél egy millió kérdést?
- Ezt én is mondhatnám neked.
- Én nem- Ah! Lehet, hogy sokat kérdezek. És akkor mivan. Bárki a helyzetemben ugyanezt tenné. Különben is, én lány vagyok és ez a dolgom. Te fiú vagy. Neked a mellkasodat kéne veregetned az ökleiddel és morognod, aztán mindent el kellene követned, ami hatalmadban áll, hogy örömet szerezz nekem.
- Nehezen. A férfi, akit épp leírtál inkább fejbe vágna téged egy bunkósbottal és a hajadnál fogva rángatna el.
―Gena Showalter, Wicked Nights



>> Második Rész! <<

0 megjegyzés: