Kritika ~ Karin Tabke: Bloodright (Blood Moon Rising Trilogy #2)

műfaj: paranormal romance
hossz: 352 oldal
erotika faktor: 5/5 - Forróbb, mint a pokol!!
megjelenés: Április 3., 2012
kiadó: Penguin Group (USA)

*Figyelem: a fülszöveg hatalmas spoilert tartalmazhat az első részre nézve!*
The coming of the Blood Moon will lead two Lycan packs into war, spur two rival brothers into conflict, and spark an act of vengeance so evil that its effects will be felt for generations.

One woman stands at the center of it all...

After years of waiting, the Blood Law is at last avenged. Lycan Alpha Lucien Mondragon takes revenge on his brother, Rafael. Lucien is poised to slay Rafael's life mate, the Lycan/Slayer half-breed Falon- but cannot complete the kill. For Falon's mystical powers and fiery nature awaken a heart Lucien thought long dead. Instead of ending her life, Lucien defiantly marks Falon as his own, tormenting his brother to insanity and spurning Rafael's blood thirst for his own revenge.

Though terrified by the savage Lucien, Falon finds herself inexplicably drawn to his primal rage and strength by a desire she cannot resist. Torn between the true love she has for Rafael and the burning hunger she holds for Lucien, Falon knows that the will of her heart will lead her to her destined life mate. But it may also doom the Alpha brothers-and the Lycan race-to extinction...

Részletet ITT olvashatsz (NE OLVASD EL, HA NEM OLVASTAD EL AZ ELSŐ RÉSZT!!)

értékeljünk:

Őszintén szólva, nem tudom, mit mondjak azon kívül, hogy Karin megint megcsinálta. Mikor befejeztem a Blood Law-t, az első részét a sorozatnak, teljesen kuka voltam. Annyira beszippantott a története, hogy semmi máson nem járt az agyam, csakhogy mi lehet a folytatása. Be is izzítottam az AndiPC-t, hogy megszerezzem a Bloodright-ot. Aztán káromkodtam egy sort, mikor láttam, hogy még egy évet kell várnom rá. Azután a GYILKOS, minden idegszálamat apródarabokra tépő függővég után 1 órát várni is szenvedés, 1 évet meg aztán pláne. Napokig beszéltem róla a könyves, de még a nem könyves ismerőseimnek is(ezúton szeretnék tőlük bocsánatot kérni) arról, hogy mennyire imádtam és hogy ölni tudnék a Bloodright-ért. Nem gyakran vagyok így könyvekkel, sőt, eddig csak két könyvnél éreztem így. A Bloodright a harmadik.

Egyszerűen hipnotizáló.

Míg a Blood Law tulajdonképpen Rafael és Falon könyve volt, addig a fókusz a Bloodright-ban Lucien és Falon kapcsolatán van. *andi sikoltozik lányos örömében* A Bloodright pontosan ott folytatja, ahol a Blood Law abbamaradt. Sok sok Luciennel és Luciennel... ja és Luciennel. ;) Óh és majdnem elfelejtettem, soooook 18 karikás jelenet várható, úgyhogy jeges vízzel teli hordót előkészíteni, gyerekeket mamához paterolni, pasit az ágyhoz kötözni (jól fog még utána jönni ;)) és már csaphatunk is a lov..izéé... farkasok közé! Ezek mellett még ráadásul akció dús is, van néhány meglepő fordulat. Néhány, de annál izgalmasabb összeröffenés a Farkasok és Vadászok között. 

Miközben olvastam tényleg úgy éreztem, mintha ott lennék és átélném én is az egészet. Mintha látnék mindent a saját szememmel, hallanám a harcok zaját és a párbeszédeket a saját fülemmel. 

Falon olyan alfává nőtte ki magát, amilyet reméltem. Igen egy kicsit meggondolatlan és sokszor kerül farkasszorítóba (de szar poén). A csajszinak van pár kick-ass képessége és azt hiszi sebezhetetlen, de a jó hír az, hogy nem az! Legalábbis nekünk jó hír, mert van bonyodalom, Falon valószínűleg ellenkezne.Viszont ezek azok a tulajdonságok, amik az egyik legemberibb karakterré teszik, akiről valaha olvastam, még akkor is, ha csak félig az. Követ el hibákat, nem tökéletes. De hűséges, bátor, okos és kedves. Teljesen szerethető karakter, akkor is, ha néha egyszer kétszer felpofoznám de ez egyéni szoc. probléma. 

Tutira, 100%-os bizonyossággal ki merem jelenteni, hogy ha a Blood Law-ban nem is kedvelted Lucien karakterét, itt ez változni fog. Néha magadhoz akarod majd ölelni, néha a szart is kivernéd belőle, de a könyv 80%-ban fel akarod majd falni. Még mindig pokolian önfejű (na de mi így szeretjük). Lucient most jobban üldözi a múltja, mint valaha és hatalmas fenyegetést jelent mindenre, amit Falonnal sikerült felépítenie. 

Az én hozzáállásom minden percben változott. Egyszer bármit megadtam volna, hogy Falon helyében legyek, de aztán a következőben meg már eszem ágában sem volt. De most komolyan... Rafael és Lucien igazi alfa karakterek és mindenki, aki ismer tudja, hogy mennyire szeretem én az alfákat (melyik józan paraszt ésszel megáldott nő nem szereti??), de egyszerre kettő?? Az lenne nekem a Mennyország, tiszta élvezet! De itt a bökkenő. Egyikőjük sem akar a lányon osztozkodni, így választásra kényszerítik. És ez az a rész, ahol nem lennék én a helyében. VÁLASSZAK?? KÖZÖTTÜK?? Az ki van csukva, mert nem tudok!! Tudom, tudom, nem is rólam van szó, de Falon is lelkesen bólogatna, ha itt lenne, hiszen Rafaelé a szíve, a szerelme, DE Lucien teljesen a feje tetejére állítja a lány világát és Falon neki adja a lelkét. Amíg neki választania kell, én csak odasétálok a polcomhoz és ha Rafaelt akarok, akkor leveszem a BL-t, ha Lucient, akkor pedig a BR-t. Olyan elkényeztetettnek érzem most magam. Azért remélem, hogy a szendvics majd jön a 3. részben... ;)

A vége... naná, hogy függővég! Hogy a radai rosseb vigye el az öreganyjának a térde kalácsát! Mert, hogy ez sem volt kevésbé sokkoló, mint az előző rész vége...

Összességében: Az első oldaltól az utolsóig a Bloodright egy lélegzetelállítóan izgalmas, szívszorítóan szomorú, intenzíven romantikus és HOT HOT HOT könyv... Tegyél félre mindent, amit csinálsz, és vedd a kezedbe, mert ez a lenyűgöző Lycan trió csak rád vár! 


 

0 megjegyzés: