A kulisszák mögött - avagy a Kérdezős blogger díj

Egy ideje már kering a bloggerek között ez a jó kis játék, bár én még csak 2 napja látom mindenhol. :)

Hála @mirez - nek (http://amikerdekelnek.blogspot.hu), hozzám is eljutott a díj (amit köszönök!). Hősiesen bevallom, hogy nem mertem megnézni a kérdéseket, mert olvastam már egy-két ilyen bejegyzést és közben azon gondolkoztam, hogy anyám, de jó, hogy én nem kaptam, ezekre a kérdésekre az életbe nem tudnék értékelhető választ adni. Szóval ja, be voltam kakkantva. Aztán csak sikerült rávenni magam (az a fránya kíváncsiság...) és innen üzenném mirez-nek, hogy IMÁDOM, amiért nem kell vért izzadnom a kérdéseknél. :)


Szabályok:

  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés
Szóval, 11 dolog, amit utálnak bennem... ja az más, rólam:
*közönség segítségét kértem, és mondtam nekik, hogy mondjanak rólam 11 dolgot, de mindegyik használhatatlan volt (túl sokat rontott volna az imidzsemen), felezés nincs, erre az esetre nem használom el a telefonos segítséget így kénytelen vagyok megpróbálkozni, hogy mi sül ki belőle nem tudom, de felelősséget nem vállalok érte...*

  1. Bizonyos értelemben önző vagyok, mindent a magam szabályai szerint akarok játszani, de ki nem?
  2. Egyike vagyok azoknak, akik 2003 novemberében NEM nyerték meg a  közel 6 milliárdos főnyereményt az ötöslottón.
  3. Szeretem a Forma 1-et és a teniszt(Nadal RuleZ).
  4. Fanatikus AUDI rajongó vagyok. 
  5. Nem vagyok lusta, csak nagy a motivációm arra, hogy ne csináljak semmit.
  6. Nem tudok aludni, ha nincs teljesen sötét. Egy apró fény forrás is ébren tart (kivéve ha filmet nézek, de a végére mindig felébredek)
  7. Sokat használom a "..."-t. Egyszerűen annyi gondolat száguldozik a fejemben, hogy mire leírnám már 80 másik át vette a helyét, meg aztán ki akarná egy évig olvasni?:P
  8. A rövid távú memóriám, olyan mint Senilláé (bezzeg azt a k*rva P. Sherman; 42 Wallaby Way, Sydney-t sosem felejtem el...).
  9. Gumimaci és Pikachu őrült vagyok. 
  10. Közel 2 évig éltem az andalúzok közt és egy betűt sem tudok spanyolul (na jó, a káromkodás még megy)
  11. Én és a természet ősi ellenségek vagyunk. Próbálom is kerülni...
Kapott kérdések és válaszaim:

  1. Szoktál-e könyvet ajándékozni? Hogyan választasz?
    Igen szoktam. Egyszerűen választok, általában mindig tudom kinek mi tetszene, vagy mi van a kívánság listája elején.
  2. Melyik a kedvenc műfajod? Miért?
    Urban Fantasy / Parnormal Romance. Az Urban Fantasy azért, mert általában pörgős, izgalmas, és csupa talpraesett karakterekkel van tele, de ugye mégis meg van benne a természetfeletti. A Paranormal Romance meg azért, mert bár a csöpögős romantikus sztoriktól kiszaladok a világból, egy pár HOT jelenet nem árt ;) Hol is van a molyon az az Erotikafaló Molyok Gyülekezete?? 
  3. Szokott-e zenékről könyv eszedbe jutni, vagy akár csak egy jelenet?
    Mivel legtöbbször zenét hallgatok olvasás közben, így sokszor megesik, hogy egy zenét egy könyvhöz/jelenethez kapcsolok.
  4. És fordítva? Könyvről zene?
    Úgy is :) Általában menet közben állítom össze a zene listámat a könyvekhez. De ha az író közzé tett egy saját listát, akkor azt hallgatom (még akkor is ha olyanok vannak benne, amiket alapjáraton nem szeretek)
  5. Melyik az a könyves helyszín amit szívesen meglátogatnál?
    Na itt most hátra kellett dőlnöm egy jó pár percre és végig futni az összes könyvön, amit olvastam. Ha reálisan nézzük, akkor Dublin (Tündérkrónikák). Ha úgy nézzük a helyszínt, ahogy a könyvben volt, minden hozzátartozójával együtt, akkor  mindenképp az Ichidian Univerzumot (Sherrilyn Kenyon - The League sorozat) repkedném be, pláne Syn-nel ;)
  6. Melyik az a könyv, az eddigi olvasmányaid közül, aminek a legjobb volt az alapötlete?
    Hm, gondolom itt az is jó, ha sorozatot mondok, de ha nem akkor is azt mondok, a legjobb fej-fej mellett  Sherrilyn Kenyon Sötét-Vadász sorozata és Larissa Ione Lords of Deliverance c. sorozata. 
  7. Mit szoktál csinálni, ha éppen nem olvasol, de van egy kis szabadidőd?
    Szeretek Photoshoppolgatni is meg Honlapokat csinálni, de utóbbit kizárólag csak saját felhasználásra, mert nem tenne jót a közegészségnek. Film és sorozat b*zi vagyok, emellett néha (mikor találok valami jót) játszom is, általában valami MMO-val.
  8. Volt-e olyan könyv ahol a gonosznak szurkoltál? Melyik? És miért?
    Hm, talán egyetlen egy van, ahol a "gonosznak" szurkolok; Gracen Miller - Road To Hell c. sorozata. De nem mondanám azt a karakterre, hogy gonosz, inkább félreértett. Úgy isten igazából nem, sosem szurkoltam, de ha olvastam volna a Harry Potter könyveket, biztos, hogy annak szurkoltam volna, akit nem nevezünk nevén. *khm* Hajrá Voldi! *khm*
  9. Milyen könyvet olvastál idén április 4.-én, és hogy tetszett?
    Ez komoly? :D Istem áldja, aki kitalálta a Goodreads-et! Kérlek szépen, április 4-én a Bloodright c. könyvet olvastam Karin Tabke-tól. A kritikám (és igen ez itt most a reklám helye) itt olvasható, de nagy rajongója vagyok a sorozatnak, és imádtam majdnem minden sorát. 
  10. Van-e olyan könyv amit rajongva szeretsz és sosem unod meg az olvasását? Ha van melyik az?
    HA! Nekem? Hogyne lenne. Az egész Cat & Bones sorozat, 1-től, 6-ig (bár az 5. rész annyira nem tetszett). Aztán ott az Angyali vadász sorozat, amit szintén bárhol, bármikor, Larissa Ione könyvek. Mind két sorozatáért oda vagyok meg vissza, az összes SK - League részt, és néhány Sötét-vadász könyvet is.
  11. Tudsz-e zűrzavarban olvasni? Vagy teljes nyugalomra van szükséged?Ha körülöttem tesz-vesz valaki, tv-t néz, az egészen addig nem zavar, amíg rajtam van a füles és hallgatom a kis zenelistámat, amit fentebb említettem (és nem próbálnak meg beszélgetésbe elegyedni velem - ami persze mindig megtörténik). De ha már tömeg van, pl. buszon képtelen vagyok odafigyelni a könyvre. úgyhogy SHUT UP, I'M READING!!
Az én kérdéseim: kell ez még? Már nincs kinek tovább küldeni :D Mindegy, ha valaki betéved és nincs blogja, az nyugodtan válaszoljon a kérdésekre kommentben :)

  1. Ha egy könyves karakterrel eltölthetnél 24 órát, ki lenne az és mivel töltenétek az időt? (nincs szabály, mindent lehet :P)
  2. 1 abszolút kedvenc könyv borító?
  3. Tegyük fel, ha egy könyv már itthon is megjelent, angolul vagy magyarul olvasol szívesebben? 
  4. TOP 5 kedvenc író, akinek az új könyveit muszáj beszerezned?
  5. Melyik volt a legjobb könyv, amit 2012-ben idáig olvastál?
  6. A legrosszabb könyv, amit 2012-ben eddig olvastál? (ne fogd vissza magad :P)
  7. Ha bármilyen paranormális képességed lehetne, mit választanál és miért pont azt?
  8. Melyik könyvet szeretnéd a nagy képernyőn vagy tv sorozatként is viszont látni? (max. 3)
  9. Egy karakter, akit legszivesebben megfojtottál volna, annyira idegesített?
  10. Fejezd be a mondatot: Talán nem hiszitek el, de............
  11. Jellemezd magad 3 szóban!

HUH!! Jelentem főtörzsőrmester, túléltem a beavatást!! 

Akinek tovább küldöm (osztály létszám - már mindenki megkapta, aki meg nem annak létezéséről én nem tudok - híján eltekintünk a kötelező 11 bloggertől, így csak az alább felsorolt egyéneket kérjük fel a keringőre...):




Special guest: @ Greylupus 
neked kommentben válaszolni kötelező!! :P ( elég csak a kérdéseimre)


0 megjegyzés: