Kritika ~ Jeaniene Frost: Home for the Holidays

*A novella, a Lynsay Sands – Jeaniene Frost: The Bite Before Christmas című antológiában található.*



Cím: Home for the Holidays
Sorozat: Night Huntress (Cat & Bones) #6.5
Formátum: ebook 
Oldalszám: 320 oldal
Kiadás dátuma: 2011. Október 25.
Kiadó: HarperCollins Publishers

Cat and Bones may long to wrap presents and set up a tree, but this Christmas, an evil vampire and long-buried family secrets will threaten to take a bite out of their holiday cheer.









értékeljünk:


Lucifer Tökeire!!

Mindenki, aki ismer, tudja, hogy hatalmas rajongója vagyok Cat & Bones történetének. Igen van számomra kedvenc és kevésbé kedvenc része a sorozatnak,de mindegy mi történik a végén úgy is imádni fogom –kivéve, ha egyikük meghal… végleg.–

Azonban nem vagyok a rövid novellák rajongója. Valójában ki nem állhatom, ha egy szerző olyan rövid novellákat ír, amik az egyik sorozatának a közepén játszódnak és az egész sorozatot megrengető, egetverő információkat tartalmaz. Én ezt a rendes, hosszú könyvekben akarom látni és nem megvenni egy antológiát emiatt. Sosem olvastam ilyeneket, mert már akkor pezsgőt bontottam, ha egyáltalán a normál könyvet megkaparinthattam. Akárhogyis, adtam ennek e novellának egy esélyt, miután elolvastam az első három fejezetet, amit Jeaniene tett fel a blogjára.

Baromi nagy idióta lettem volna, ha nem szerzem meg és olvasom el az egészet!! Talán mi, Frost fanok, kihagyhatjuk az előzményt Bonesal és a történetet az XY esküvőjéről – amik valószínűleg ugyanolyan izgalmasak, mint a nagy könyvek – ha nem tudjuk megszerezni, DE EZ, bajtársaim, EZ KÖTELEZŐ OLVASMÁNY!!!

Már most megmondom, hogy ha elolvassátok azt az első három fejezetet, mikor a végére értek, akár ölnétek is a folytatásért. Esküszöm az élemre -amit nem teszek gyakran-, hogy ez a kis „rövid” novella sokkal jobban tetszett, mint a legutóbb kiadott Cat & Bones nagy könyv – ami tőlem 4 csillagot kapott –, a One Grave at a Time!!

Na de nézzük mire is számíthatunk ettől a kis sztoritól:
Ian fanok… Iannek akkora szerepe van ebben, mint még soha, egyik könyvben sem!! Éljen Éljen!! Ugyanolyan ingerlékeny, mint mindig és vicces, mint a fene!! Ezen felül még láthatjuk az örökké hűséges oldalát is. Azt hiszem már az OGAAT óta vagyok Ian fan, de itt…itt teljesen megfogott. -Neeeem kell rosszra gondolni… szívem maradt Bonesé!-
ÉS „valami van a nadrágjában, amire Cat sosem számított volna…” Bevallom hősiesen…Én sem!! És a végén…. Jesszuska… a végén van egy hatalmas… mondom HATALMAS csavar, ami a feje tetejére állítja Ian és Bones – de nagyjából mindenki, akik hozzájuk kapcsolódnak valahogy – életét…

Cat fanok… Cat pöpec, mint mindig. Újra láthatjuk, hogy tényleg bármit megtenne a szerelméért, Bonesért. Akár meg is halna érte… Kevésbé szarkasztikus és vicces, sokkal inkább okosabb, megfontoltabb, mint eddig bármikor. Ami persze tökéletesen illik a cselekményhez, mert lássuk be, nekem sem lett volna kedvem abban a helyzetben, amiben ők voltak itt, viccelődni és gúnyolódni. A helyzet pedig az, hogy eljött az idő, amikor tényleg elveszíthet mindenki, akit szeret, és úgy tűnik, hogy ezúttal nincs kiút. Először a probléma nem áll másból, minthogy adott egy új fickó, aki betolakodik az életükbe és minden figyelem rá irányul. Az „újonc”-ról kiderül, hogy közeli családtag… nem Caté, de nem ám… Bonesé!! Ez pedig kellőképpen beleköp a levesükbe és megnehezíti a döntést, amely ki húzhatja őket a trutyiból.

Bones fanok… Ez a 245. születésnapja Bonesnak!! *Boldog szülinapot énekel Bonesnak* A történet majdnem úgy kezdődik, mint az első könyv. Szerény személyem nagyon is élvezi az effajta kezdést. Próbálom nem szanaszét spoilerezni ezt a kritikát, és mivel az első három fejezet amúgyis elérhető ingyen és bérmentve az író blogján, így, hagyom, hogy magatok jöjjetek rá, hogy mire gondolok. Mindezt a saját érdeketekben teszem… bízzatok bennem! Szóval vissza Boneshoz… Rengeteg új dolgot sikerül megtudnunk a múltjáról, a családjáról, hála a szülinapi ajándékocskának, amit Anette ad neki. Eme ajándék egy élő – legalábbis nagyjából – lény és annyiraaaaa hasonlít Bonesra, de mégis annyira különbözik… -van ennek értelme??- Jó hír, hogy a harmadik fejezet végén kiderül, hogy ki ő, mi ő. Bátorkodom azt mondani, hogy ez a legnehezebb harc Bones életében, amit valaha meg kellett vívnia. Őszintén halvány lila ibolyám sincs, hogy fogja ezt Jeaniene felülmúlni a következő könyvekben, anélkül, hogy át kísérné valamelyik kedvenc karaktert az örök vadászmezőkre – márpedig ez nem fog megtörténni -. Bones világa a feje tetejére fordul és az élete a legrosszabb rémálmává alakul, amit valaha álmodni tudna…

Cat & Bones fanok… Van egy rakás romantikus pillanat és mondat. Ahogy az várható is volt, a történet azonban nincs tele erotikus jelenetekkel, mint az eddigi C&B könyvek, talán van két rövidke igazán gatyarohasztóan forró jelenet. Azonban a románcuk itt sem kevésbé lélegzetelállító, mint eddig. Ezúttal a legrosszabb csatát kell megvívniuk…

Démon fanok… IGEN!!! Örömmel jelentem be, hogy nagyjából az egész történet vonala a démonokhoz kapcsolódik. És én szinte ugráltam le-fel örömömben emiatt, ugyanis egy ideje az új szerelmem a természetfeletti teremtmények közül a démonok lettek – és még azt hitték nem tudok lejjebb süllyedni… hiába.. reménytelen eset vagyok!! – ÉS a nagy, rossz, gonosz farkas…ő..izé.. ellenség ugyancsak egy démon! Juhéééééééé!!!

Összességében: Jeaniene „rövid” karácsonyi sztorija Cattel és Bonesal tele van HATALMAS, érdekes fodulatokkal és mindegyik Bones családjához kapcsolódik… És a végső fordulat totál váratlan (aki számított rá, légyszi mondja el és esküszöm ezen túl ISTEN-nek szólítom!!… Vagy csak simán meggyanúsítom, hogy tartja a kapcsolatot Ms. Frosttal és nagy bennfentes.) Nekem ugyan csak kindle verzióban van meg a könyv, de hallottam, hogy gyönyörű keményfedeles borítója van és érdemes megvenni. Szóval kedves, édes drága Mikulás, ha valaha is olvasod ezt… EZ az, amit karácsonyra akarok!!!

Igaz, írtam már, de ismétlés a tudás… 
EZ EGY KÖTELEZŐ OLVASMÁNY minden Cat és Bones rajongónak!!!

Szóval mindenki, most, szaladjatok és vegyétek meg!!! Nem fogtok csalódni!



0 megjegyzés: